Potrebujete efektívne a kvalitné verejné obstarávanie? Nestíhate už sledovať legislatívu a chcete, aby vaše obstarávania boli určite v poriadku? Ste na správnom mieste.
Predpokladáme, že ste starosta, zodpovedáte za ekonomiku mesta alebo obce, zastupujete verejnú alebo štátnu správu, ste riaditeľom, či riaditeľkou školy, obecného podniku alebo inej inštitúcie, ktorá má povinnosť obstarávať.
Sme presvedčení, že vašim cieľom kvalitné verejné obstarávanie. Viete presne, čo potrebujete nakúpiť, ale proces by ste radi nechali na niekoho iného. Niekoho, kto má na to čas, je skutočným odborníkom a vyzná sa v zložitej legislatíve.
Či už potrebujete iba menšiu radu alebo kompletne zastrešiť procesy obstarávania, v Enterise vám radi pomôžeme.
Ak hľadáte odpovede a riešenia na tieto otázky, neváhajte nás kontaktovať.
- Nemáte čas monitorovať aktuálnu legislatívu a metodiku Úradu pre verejné obstarávanie?
- Chcete verejné obstarávanie realizovať na kľúč?
- Potrebujete smernicu na verejné obstarávanie?
- Zaťažuje vás zverejňovanie súhrnných správ?
- Máte projekt z eurofondov a potrebujete obstarávať?
- Nemáte čas realizovať prieskumy trhu?
- Verejné obstarávanie ste už vyhlásili, ale stal sa z toho sporný prípad?
- Hľadáte niekoho, kto vám verejné obstarávanie zastreší komplexne?
Zrealizujeme pre vás kompletný proces verejného obstarávania na kľúč.
Sme plne pripravení na elektronické verejné obstarávanie.
Zrealizujeme
prieskum trhu a určíme predpokladanú hodnotu zákazky.
Definujeme
opis predmetu zákazky a vypracujeme súťažné podklady.
Vyhlásime
verejné obstarávanie vo vašom mene.
Zabezpečíme
komunikáciu s uchádzačmi, Úradom pre verejné obstarávanie a s riadiacimi orgánmi.
Poskytneme
odborný dohľad nad celým procesom.
Dohliadneme
na prípravu zmluvných vzťahov s úspešným uchádzačom.
Spracujeme
a budeme viesť kompletnú dokumentáciu v zmysle zákona.
Odovzdáme
vám kompletnú dokumentáciu v originálnom vyhotovení.
od 550 €
pre zákazky s nízkou hodnotou
od 2 500 €
pre podlimitné a nadlimitné zákazky